דשא גן לילדים

מעוניינים ליצור דשא גן לילדים שיישאר ירוק ורך גם בקיץ?
הגעתם למקום הנכון! עם העמידות של פוליאתילן איכותי והצבע הירוק העמוק שנראה ממש כמו הדבר האמיתי, דשא מלאכותי נותן לכם להנות מכל העולמות.
אורך חיים וקלות הטיפול הופכים פריט זה למושלם לגן, לחצר, לפטיו או לדק.

הילדים יכולים להנות מדשא גן לילדים במגוון דרכים: הם יכולים לשחק בדינוזאורים או בברביות, לקפוץ ולרוץ בביטחה, לשחק משחק כדורגל מלא אנרגיה או להתאמן בהתעמלות קרקע. לא משנה למה ישמש הדשא, אתם תרוויחו דשא מושלם יחד עם חיסכון במים ופטור לכל החיים מכיסוח דשא.

שימוש חיצוני -דשא גן לילדים

שטיח דשא גן לילדים סינטטי יוצר במיוחד לשימוש חיצוני (אם כי הוא נראה נהדר גם בתוך הבית!) הדשא עמיד בפני כל מזגי האוויר, ניתן לנקות אותו בקלות, הוא לא דורש תחזוקה כלל ודורש השקעה כספית חד פעמית בלבד!

הדשא הסינטטי שלנו ארוג היטב ומציע מראה ירוק מרהיב. במשטח הדשא הארוג בצפיפות ליצירת מראה טבעי ואשליית דשא גן לילדים אמיתי. מיוצר מחוטי פוליאתילן 100% איכותיים.

דשא גן לילדים – בטוח ועמיד

חוט הפוליאתילן בדש גן לילדים אינו רעיל והוא בעל מקדם חיכוך נמוך יותר מסוגי דשא מלאכותי אחרים, כלומר ישנה סבירות נמוכה יותר לתחושה "שרפה" בנפילה או חיכוך. עמידות בפני UV מונעת דהייה ומקדמת אריכות ימים, והחומר הסינטטי לא ייכתם ועמיד באופן טבעי בפני חיידקים וטחב. לצורך טיפול ותחזוקה קלים, יש לשטוף מעת לעת במים זורמים. הגב המחוספס מצופה גומי כולל חורי ניקוז למניעת היווצרות "בריכת" מים חלקלקה.

כל הסוגים של דשא גן לילדים!

דשא גן לילדים מגיע בשלל צבעים ואורכים עפ"י העדפותיכם. מכיוון שמדובר בדשא מלאכותי, הוא תמיד יישאר בגובה ובצבע הרצוי. עם אורך החיים והעמידות של חומרים מלאכותיים, יחד עם המראה המקסים והירוק של דשא, דשא גן לילדים ייתן לילדיכם חווית ילדות מאושרת בכל עונות השנה.
דשא גן לילדים מתאים גם לחיות מחמד!

הדשא המלאכותי שלנו נהדר לחיות מחמד. מכיוון שאנו לא משתמשים במילוי כלשהו, הדשא קל לניקוי. פשוט שטפו כל "מוקש" עם צינור מים חזק ולא תצטרכו להתעסק יותר בבלאגן בחצר האחורית שלכם! מכיוון שאין אדמה אמיתית מתחת לדשא, אין חשש שהוא ייחפר על ידי הכלב שלך (כפי שקורה לעיתים קרובות עם דשא אמיתי). עם שטיח דשא גן לילדים תרוויחו כלב עם כפות רגליים נקיות – וגם מדשאה חלקה ומושלמת!

x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים.רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.